• Største udvalg af Ølglas og Whiskyglas   •
  • Leveringstid 2-5 hverdage på lagervarer  •
  • Sikker betaling
DKK
  • EUR
  • NOK
  • SEK
Cart

Betingelser for køb og levering

Minimumsbestilling
Minimumsbestilling er 99 kr inklusive moms.

Priser og betaling
Alle priser på hjemmesiden er angivet i lokal valuta og er inklusive moms. Den respektive momssats er angivet i boksen.

Betalingen foretages via Klarna Checkout eller Payson.

Klarnas vilkår og betingelser kan du læse her. Du kan læse Paysons vilkår og betingelser her. Når du foretager et køb på hjemmesiden accepterer du Barshopen i Stockholm ABs købsbetingelser og -vilkår.

Leveringstid
Den normale leveringstid er 2-5 arbejdsdage. Hvis produktet er midlertidigt udsolgt eller i forbindelse med højsæson kan det tage længere tid.

Leveringsmetode
Vi sender ordrer inden for Sverige som pakker med PostNord eller DHL til den agent, du vælger ved kassen, og som en mulighed tilbyder vi også levering til hjemmet med Budbee og PostNord. I nogle tilfælde sendes små pakker direkte til dig med posten.

I Norge leveres pakken til din agent. I andre EU-lande leveres pakken af transportøren til din adresse.

Vi påtager os intet økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser, der skyldes transportøren, eller hvis transportøren omdirigerer pakker til en anden agent end den valgte, f.eks. på grund af pladsmangel.

Forsendelsesomkostninger
Sverige fra 69 SEK
Danmark 99 DKK
Norge 99 NOK
Finland 14€
Andre EU-lande 20€

Forsendelsesomkostningerne registreres i kasseapparatet. Hvis ordreværdien overstiger 990 SEK, er der ingen forsendelsesomkostninger, og det samme gælder, hvis du selv henter produkterne på Fabriksvägen i Solna. Hvis du vælger at afhente produkterne, og det haster, bør du først få oplyst, om pakken er klar; vi meddeler altid pr. e-mail, når pakken er klar til afhentning. Pakken skal afhentes inden for 10 dage, hvorefter den returneres, og der opkræves et forsendelsesgebyr på 75 SEK. Vi tilbyder også valgfri levering til hjemmet med Budbee til en pris på 89 SEK og PostNord til en pris på 129 kr.

Reklamationer og returnering
Der er altid en garanti på de produkter, du køber (1 år). Hvis du kan bevise, at produktet er defekt pga. produktionsfejl, vil du altid modtage nye dele, men garantien gælder derimod ikke for slidskader. I tilfælde af returnering opkræves et returgebyr på 119 kr. pr. pakke (med returseddel fra os), som fratrækkes det beløb, der refunderes til dig efter modtagelse og godkendt returnering. Alternativt kan du selv arrangere og betale for returneringen, men i så fald skal den sendes tilbage til os som en sporbar forsendelse med f.eks. PostNord. Opbevar altid følgesedlen, indtil returneringen er afsluttet, da den indeholder dit sporingsnummer for den returnerede vare. Dette nummer bruges altid i forbindelse med eventuelle krav mod fragtfirmaet og gør det muligt at spore returneringen.

Returneringer sendes til:
Barshopen
Fabriksvägen 10
171 48 Solna
Sverige

Fortrydelsesret
I henhold til loven om fjernsalg har du ret til at returnere bestilte fejlfri varer uden at angive nogen grund (gælder ikke for ødelagt emballage og gælder ikke for fødevarer). Når du benytter dig af fortrydelsesretten, refunderes varens fulde værdi og de oprindelige forsendelsesomkostninger, når du returnerer hele ordren. I tilfælde af delvis returnering refunderes kun varens værdi. Meddelelse om returnering skal gives så hurtigt som muligt, dog senest fjorten (14) dage efter modtagelsen af varerne. Ved returnering opkræves et returgebyr på 119 kr pr. pakke (med returseddel fra os), som fratrækkes det beløb, der refunderes til dig efter modtagelse og godkendt returnering. Fortrydelsesretten gælder ikke for særligt bestilte varer. Vi følger anbefalingerne fra Forbrugerstyrelsen, se: Konsumentverket.se

Uopkrævet pakke / ikke leveret pakke
Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse, inden den returneres til os (inden for 7-14 dage afhængigt af den valgte forsendelsesmetode), eller hvis du ikke er til stede, når fragtfirmaet forsøger at levere, vil vi opkræve 195 kr. for forsendelsesomkostningerne og vores arbejde med at håndtere varerne. Hvis du vælger muligheden for at afhente din pakke på Fabriksvägen 10 i Solna, skal det ske senest 10 dage efter, at pakken er på plads, og du er blevet underrettet.

Transportskader, defekte varer eller forkert/forsvunden levering
Hvis din levering er beskadiget under transporten eller defekt, skal du klage til vores kundecenter straks (inden for 5 dage) efter modtagelsen af din ordre. Husk at opbevare al emballage og indhold i tilfælde af transportskader, så du kan gøre krav gældende over for fragtfirmaet. Brudte eller defekte varer skal være til rådighed for os i tilfælde af, af det relevante fragtfirma eller vores reklamationsafdeling ønsker at få varerne returneret. Hvis du har accepteret, at pakken bliver efterladt uden for din dør, er du ansvarlig fra det øjeblik, hvor chaufføren forlader leveringen, hvis der er tale om en levering til hjemmet.

 Instruktioner i tilfælde af transportskader:

    - For hurtig behandling af sagen skal du tage et tydeligt billede af de ødelagte varer og sende billedet til os på [email protected].

    - Oplys altid dit ordrenummer, når du kontakter vores kundeservice.

    - Reklamationer i tilfælde af transportskader skal fremsættes inden for en rimelig tid efter modtagelsen af din ordre (senest 5 dage efter modtagelsen af din ordre) og skal foretages samtidig. Det er derfor vigtigt, at du kontrollerer hele forsendelsen, inden du indgiver din klage.

Vi forbeholder os retten til enten at refundere prisen for beskadigede varer eller sende nye varer til kunden. I tilfælde af reklamationer, som vi tager tilbage til testning, og hvor det viser sig, at produktet fungerer efter hensigten, vil du blive opkrævet for alle forsendelsesomkostninger og eventuelle håndteringsomkostninger.

Hvis vi sender et erstatningsprodukt og informerer dig om, at vi ønsker at få beskadigede varer returneret, betaler vi for returfragten. Hvis kunden ikke returnerer varer, som kunden har modtaget et erstatningsprodukt for, vil alle omkostninger, såsom forsendelse, vareomkostninger og håndteringsgebyr, blive opkrævet hos kunden.

Vask af indkøbte varer i opvaskemaskinen
Hvis det står på produktsiden, at produktet tåler opvaskemaskine, skal det ifølge producenten kunne tåle det. Hvis det ikke er angivet på produktsiden eller på produktkassen (hvis den er vedlagt), at produktet kan vaskes i maskine, skal produktet vaskes i hånden.

Hvordan er min ordre pakket?
Vi pakker alle vores varer omhyggeligt ind med beskyttende materialer, og de leveres i bølgepapkasser. For varer, der leveres i gaveemballage, er dette angivet på den respektive produktside.

Andre
Vi forbeholder os ret til at lave fejl i kampagner, priser, rabatter, produkttekster osv.

Lov om personoplysninger m.v.
Dine personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med bestemmelserne i persondataloven. Når du handler hos os, accepterer du vores vilkår og betingelser. Når du har afgivet en ordre, kan der blive sendt en opfølgende e-mail til den e-mailadresse, der blev oplyst, da ordren blev afgivet (normalt sendes e-mailen efter ca. 2-3 uger).

Politik om beskyttelse af personlige Se Barshopens privatlivspolitik.

Tvist
Eventuelle tvister vil blive løst i første omgang ved at drøfte dem med vores kundeservice. Vi følger anbefalingerne fra Det Almindelige Klagenævn og henviser i øvrigt til Europa-Kommissionens online-værktøj til bilæggelse af tvister: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Alle tekster og billeder på barshopen.com tilhører Barshopen i Stockholm AB og er beskyttet af svensk og international lovgivning om ophavsret.

DKK
  • EUR
  • NOK
  • SEK
Produkter
Kundeservice
Populære kategorier
Varemærker