Særtilbud
Ligesom os på Facebook
Glas med sit eget tryk

Vilkår og betingelser

Minimum bestilling
Minimum bestilling er 100 SEK inklusiv moms.

Priser
Moms er inkluderet i prisen og er på nuværende tidspunkt 25%.

Betalingsmuligheder
Når du betaler via Klarna faktura forløber dit køb trygt og enkelt. Du behøver aldrig angive dine kortoplysninger og du betaler efter du har fået varerne.

  • Få altid dine varer inden du betaler
  • Altid 14 dages betalingstid
  • Du behøver aldrig udlevere kortoplysninger
  • 14 dages fortrydelsesret i henhold til gældende forbrugerlovgivning*
  • Download dine fakturaer fra klarna.dk
  • Mulighed for delbetaling

En afgift på 0 kr per køb tilkommer. Hvis betalingen udebliver pålægges en påmindelsesafgift på 100,00 kr samt morarenter på 8,05 %. Ved købet foretages en kreditafprøvning som i særlige tilfælde indebærer at kreditoplysninger indhentes.

Personoplysninger håndteres i overensstemmelse med gældende lovgivning. Klarna behandler dine personoplysninger med henblik på udførelse af blandt andet kundeanalyser, identificering, kreditafprøvning, markedsføring og forretningsudvikling. I kundehåndtering bruges dit CPR-nummer som kundenummer. Se Klarnas databeskyttelsespolitik for en nærmere beskrivelse af, hvordan Klarna behandler personoplysninger. 


Leveringstid
Normal leveringstid er 3-6 arbejdsdage. I højsæsonen, eller hvis varen er midlertidigt udsolgt, kan det tage længere tid.

Leveringsmåde 
Vi leverer dine pakker via Fedex. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser, som Fedex er skyld i.

Shipping
Portoen er ca 99 DKR til Danmark, 14 EUR till Finland og 69 SEK til Sverige. Udgifterne til forsendelsen bliver vist ved kassen.

Klager og hjemsendelsespolitik
Der er altid en garanti på de produkter, du køber (1 år). Hvis du kan påvise, at der er fejl på produktet, får du altid nye dele, men hvis fejlen skyldes slidskader, er der ingen garanti. Du betaler returfragten. Ved tilbagebetaling - indtast dit postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

Retur
Du har ved fjernsalg ret til at sende ubeskadigede og ubrugte varer tilbage uden at angive nogen grund. Meddelelse om dette skal ske så hurtigt som muligt, men senest 14 dage fra modtagelsen af sådanne varer (undtagen brugerdefinerede produkter). Vi overholder Forbrugerstyrelsens anbefalinger, se: Konsumentverket.se

Skader på pakke og ikke afhentet pakke
Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks henvende dig til posthuset og foretage en skadeanmeldelse - ellers bliver du ansvarlig for shipping. Hvis du opdager skaden, inden du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan karakter, at den kan tilskrives postens eller luftfartsselskabets ledelse, bør du kontakte dem og fremsætte et krav. Hvis en eventuel konflikt med posten eller luftfartsselskabet ikke kan løses, bedes du kontakte os.
Hvis du har bestilt og ikke afhentet din vare, før den bliver returneret til os (efter 14 dage), så vil vi fakturere dig 195 DKR for vores arbejde med at håndtere varen.

Privacy Act
Dine personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med gældende bestemmelser i persondataloven (PDA).

Produkter
Kundeområde